time of my life

otrolig nog så vaknade jag faktiskt 9.30 idag, så har hunnit hämta en gasolgrej (?) gått runt lillsjön och köpt lite grejer, för på fredag så ska vi grilla, basta och dricka lite öl med några vänner. det blir nog awesome.

och på söndag tänkte vi ha en avskedsfest för mig eftersom vi flyttar om cirka en vecka.

egentligen har jag ju massor att göra för tillfället, men allt känns så verkligt om jag ska börja packa ner allt osv, det känns som att jag inte riktigt hunnit med. nyss var det ju 4 veckor kvar, och nu bara 1.

det kommer känns riktigt tråkigt och lämna alla mina vänner, men jag vet själv också att det blir bäst att flytta. och få ett riktigt jobb, lägenhet osv. ta tag i mitt liv som stått still så länge! haha

 

nu tog dock mina bortförklarningar slut så det är väl bara att börja fota lite grejer och slänga ut på blocket!

btw så var jag tvungen och skriva i den här bloggen istället eftersom det tydligen inte går att lägga in bilder på devote.se så här kommer några från senaste tiden:



jag försökte mig på en målarkarriär, men det gick inte som jag ville


fick ett paket från style by tyra


och läpparna växte ;)


tog lite bilder och försökte göra dom coola, det gick ju som det gick


eftersom jag misslyckades med att måla så tänkte jag att jag kanske var bättre på att redigera bilder. tydligen inte!

men det finns sägert något jag är bra på, ska bara komma på det så återkommer jag!
tjarååå



och en sista grej, jag har ingen aning om vad som hänt med min bloggdesign, men tydligen så strejkar den också eftersom jag bloggat på devote på sista tiden. soooooorry, kom tillbaka? snälla?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?