what a wicked thing 2 do, make me dream of you

har visst blivit lite dålig på det här med att uppdatera bloggen, känner jag.
så nu kommer lite allt möjligt på en och samma gång, huller om buller!

idag var jag hos tandläkarn, och man slutar aldrig förvånas över deras tänkande (om dom ens tänker) det är kostnader hit och dit, och det är inga små summor dom vill att man ska punga ut heller. så idag satte jag dom på plats, lite iallafall. och gissa vad som händer den 5 oktober?!

.... nej ni vet ju såklart inte, men det ska jag berätta för er: här kommer det........ håll i hatten!!!!


min räls åker bort!!!!!! jag tror inte ni kan förstå min glädje som jag känner just nu, 3 hemska, smärtsamma och förjävliga år är snart över.

men samtidigt så vet jag att det inte kommer bli lätt, för jag har nämligen lovat mig själv att sluta snusa den dagen rälsen åker bort. så nu mina vänner (och ovänner) börjar vi räkna ner dagarna tills jag förhoppninsvis får ett finare leende och abstinensbesvär av snus!

idag hade jag en vilodag från gymmet, och det kändes inte bra någonstans. jag vill bara springa till gymmet och träna tills jag faller ihop till en hög av svett på golvet. låter kanske inte så fresh! men ibland är sanningen hård hörrni!

nu tänkte jag inte göra inlägget så mycket längre än så här! hähä. så vi hörs när jag glömtihåg att skriva igen!
pössss

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?