Love is wicked

Vi tänkte kolla på idioterna från tylösand men cassies dator ville inte riktigt kännas vid ett sånt kasst program så den sittstrejkar. Men det gör inte så mycket för då får vi väl kolla på en bra film istället hoppas jag.

Förresten hörde jag en liten fågel viska i mitt öra att Kelly och Patrik kanske kommer på fredag, det tycker jag skulle vara kult!

Hade inte så mycket mer att säga, kan tillägga att jag tycker om min lilla smurf (cassie) väldigt mycket och jag är sjukt glad att jag har träffat henne!

puss älskling <3, eller nä sötnos menade jag ju!

over 'n out, ttyl


//Din Per

kelli

men wow, är cassie värsta storbloggarn nu när hon tillome har gästbloggare? :O :O :O

btw, vad har ni eeetit för något? jag skulle vilja veta vad ni har eetit, det kanske låter goTT.

see ya 2morrow.

 2010-09-30     14:04:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?