only girl in the world

jag är ju grym på det här med att hålla koll på bloggen, i knooooow!
men man kan ju inte vara bra på allt.

kom just hem iallafall, har skjutsat per och co till olearys med monster trucken, och tror ni jag hittade en jävla parkeringsplats efter det? nääääej, självklart inte.. eller jo, men det tog tid. bilen är ju förjävla stor alltså!

min älsklingskille färgade mitt underhår svart idag, och det kunde inte ha blivit bättre. jag är helt klart nöjd!

jag funderar på vad jag ska hitta på nu, kanske kolla lite andra avenyn tills min bättre hälft kommer hem! känns inte så aktuellt att jag går och lägger mig, för då kommer han inte in ;) hähä.. hade iofs varit liiiite kult!

om ca 13 dagar fyller jag 20 år, och det känns lite kul det med, hoppas att jag får fira det med mina nära och kära!

btw så ska jag hälsa på ännah bänana på söndag, känns som att vi måste ta igen en del! och jag hoppas att du bjuder på kaffe ANNA!! hähä... närå, skoja!........INTE!

nu ska jag nog inte säga så mycket mer, jag är trött och har ont i huvudet!
jo bara en liten sak till.... jag älskar dig per larstrand ♥ en himla massa mycket.

pusshejs lingonfejs



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?