roadtrip

idag ska jag och mami ta oss en liten roadtrip, även om jag inte känner mig helt återställd efter helgen.
men så länge jag inte käkar så borde det vara lugnt. fast det är ju iofs också lite jobbigt!

per kunde iallafall inte följa med så det känns ju lite tomt sådär, men vi får ju träffas på torsdag igen och då är han bara min ;) har jag bestämt!

möblerade dessutom om i mitt rum igår, eller jag och mi loves gjorde de.. och det blev faktiskt bättre än förväntat :)

nej, nu ska jag och min illamående gamlingkropp flytta arslet från en stol till en annan!
det blir en dryg resa, så det är ju en himla turis att jag har min braiga mobil!

kellie.blogg.se och patten följer även med oss från malååå på torsdag så på fredag blire discobobbling troja? yeeah.

pusspusshejheeeeeeeeeeeeeej

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?