frankphone mhm..

alltid lika bra på att uppdatera bloggen, i know.
jag har iallafall köpt mig en ny mobil och jag är helnöjd, en samsung galaxy s för att vara exakt. dock håller ju inte batteriet allt för bra när man pillar på mobilen hela tiden.. hähä!

ihelgen blir det tydligen jobb på camp södergren, dom frågade mig om jag ville jobba och det var ju inget att tänka på direkt. jag är så sjukt less på att inte ha något jobb så jag är bara glad att dom frågade mig. hoppas det blir någon gång då och då.

och på lördag ska jag på tjejmiddag med ett härligt gäng, synd bara att jag går på nutrilett vilket betyder att jag varken kan äta eller dricka alkohol. så jag får väl se hur jag löser det.

btw, anna om du läser det här så kan du väl höra av dig. jag gillar inte tanken av att du känns död ;P hähä..

nu ska jag fortsätta vänta på segproppen per, jag tänkte att han skulle hålla mig sällskap medans jag städar mitt rum (bra bortförklarning för att få skjuta upp det)

joooomenvisst, det var nog det. pussheeeeej!


min andra kärlek <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?