bloodwork

var även jobb igår och idag! och nu är jag riktigt trött, kom hem för ungefär en halvtimme sen och shit vad jag inte har varit på bra humör idag, emelie är nog den enda som fått höra mitt gnäll, annars vare lugnt =)

vi hade ca 172 matgäster sammanlagt idag, och tror ni det blir mkt disk då? skönt att kunna turas om iaf så jag har fått stå i kassan ode också! gött mos.

egentligen ska jag fara ut till camp södergren och plocka undan lite från helgen, men vet dock inte om jag pallar det idag så jag ska nog ringa stefan å fråga om jag får ta det imorgon ist, för DÅ mina vänner jobbar jag inte =)

till helgen kommer sis + familj och hälsar på oss, så jag ska nog följa med dom till s-vall!

btw,  jag vill ALDRIG NÅGONSIN se mat igen + att mina fötter dödar mig! höhö

ikväll ska jag se klart nightmare on elm street! pösssshej



så här kul hade jag igår



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?