we no speak americano

kul att man är pigg som en igelkott klockan 04.15 på morgonen, jag förstår seriöst inte varför jag typ aldrig är trött?

aja, jag hade iaf en riktigt trevlig dag/kväll med anna, vi har varit på stan, ätit middag hos mig, skrivit en lista över massor med grejer vi ska göra i sommar och sen drog vi till bryggan och mötte upp lite trevligt folk!

var riktigt fint med solnedgången åde, och så bestämde jag att jag mest troligt ska vara med natta å jocke på fredag å kanske dra en liiten fest, eftersom anna lämnar mig i östersund så måste jag ju ta till med mina andra kompisar, men jag klagar inte :)

nu ska jag ladda ner lite cougar town (ovanligt) och sen ska jag förhoppningsvis kunna underhålla mig med det tills solen börjar steka, sååå när den står rätt till på himmlen ska jag gå ut på balkongen och steksova! awesooooome.

btw, god morgon på er små sömntutor!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?