keep on walking

sådärja, nu har jag varit ute och sprungit också.. det var grymt härligt, dock höll jag på dö efter halva vägen men jag klarade det ialla fall! och på vägen tillbaka när jag var sådär lagomt röd i ansiktet och flåsig så gick det ett gäng studentkillar förbi mig, såklart!

imorgon ska det förhoppningsvis bli bra lika bra väder som idag så då tänkte jag sticka iväg på morgonen och köpa lite riktig sololja så jag slipper använda matolja/olivolja.

och till helgen åker vi mest troligt till malå å firar papaaa.. de blir nog kewl! dock missar jag annas studentmiddag så jag får gottgöra henne på något bra sätt när jag kommer hem!

nu ska jag se om de går å ladda ner lite cugar town och hoppa in i duschen! sen blire hopp i säng.

pöss gonatt allihopa!

Mamma

Bra dag Cassie förutom matoljan,hahaha...

 2010-06-01     23:26:13
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?