i'm not afraid

sådärja, då var ett till gympass avverkat ;) gött! och jag måste bara säga att jag redan längtar till nästa pass, fan vad jag älskar gymmet ♥

nu ska jag gå ner och dammsuga bilen, sen måste jag packa. uppstigning 06.00 imorgon, och avgång 08.00 måste hinna hämta upp tjejorna och tanka innan vi sticker iväg på våran roadtrip! fan va kewl vi ska ha brudar!!!

btw så färgade jag håret idag, dock blev de typ bara underhåret eftersom jag är såååå smart som alltid köper en förpackning när jag egentligen behöver två! intressant va? mm juste.

de jag egentligen ville komma fram till var, GLAD JÄVLA MIDSOMMAR ALLIHOP! det blir nog en hel del smsinlägg ihelgen...om ni har tuuur!

tänkte bara visa min början, jag vet att det inte är mkt till muskler men det är alltid en början, sen hoppas jag att alla förstår att det inte är bicepsen jag spänner och för det tredje förlåt för att jag ser ut som en röv i ansiktet

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?