fuck u all and goodnight

fan vilket skithumör jag har varit på hela dagen, för att inte tala om huvudvärken! tror dock att det är vädrets fel (alltså pga humöret) först drog jag på stan imorse och köpte cocosolja som jag sen smorde in mig med och tänkte bli negerbrun, MEN jag hann sola en timme innan molnen invaderade himmlen!

har inte alls haft någon lust att promenera eller jogga heller, men jag var väl värd en liten vilodag då de blev en promenad OCH en lång joggingtur igår!

nu håller jag iallafall på å laddar ner just married, som jag tänkte bli på bra humör av innan jag ska sova!
onödigt kanske ni tänker då, men HAH... då ligger jag ett steg före er som vanligt, för om jag blir på bättre humör innan jag somnar så kanske jag får roligare drömmar. sug på den ni! 

aja, nu ska jag tvätta bort make up:en å slänga på filmen! god natt alla söta små nissar
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?