två bra lyssnare

var nyss in på studio 8 och bokade in en färgtid till imorgon, och vem betalar inte om världens snällaste syster kel =)

vi sitter iaf vid varsin dator nu och jag kollar på hårfärger, hon på olika tatueringsstudio(sar?)
(jag har nämligen sett en skit snygg hårfärg i senaste tidningen av slitz eller moore)

jag: varför hittar man inte nästsenaste numret på internet..

kel: faaaaan, varför finns det inga snygga killar som tatuerar...

jag: men fan så kass sida, man hittar ju ingenting..

kel: vill du höra hur jag ska tatuera?

jag: mmm...(lyssnar inte)

kel: typ såhär och så ska jag....blablabla...

jag: jaa, det blir nog snyggt... jag tror inte att jag kommer hitta det näst senaste numret.. men den här hårfärgen var ju fiiiiin! (visar)

kel: mmm....

jag lyssnar inte på henne, och jag tror verkligen inte att hon lyssnar på mig.. men det gör inget, för nu måste jag hitta en snygg hårfärg!

får inte spilla mer tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hejs svejs


Mamma

Du har verkligen tur som har en sån underbart snäll syster,krama henne hårt:)

 2010-04-22     19:11:11
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?