girl with golden eyes

jag ville bara säga att, idag är absolut ingen bra dag.. jag vaknade med jordens huvudvärk, kunde inte somna igår eftersom hostan from hell tog över och jag var tvungen att sätta mig upp för att ens ha en liten chans att kunna få lite sömn! där trodde jag verkligen att jag skulle dö, jag hostade så mycket så det blev helt svart för ögonen och huvudet började snurra!

sen måste jag skicka in massa papper för att få mina pengar, och mailet jag redan skickat måste jag skicka igen, eftersom uppgifterna "inte stämde"

det känns som att alla bara jävlas med mig idag! för att inte tala om att kel drar imorgon, och lämnar mig i den här skit staden! ångest var ordet..

nu är det nog lika bra att jag avrundar, för det kommer nog inte komma ett enda positivt ord från mina tankar idag!

men hoppas ni andra får en bra dag, för det är ju kul när det går bra för andra liksom.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?