blod, svett & tårar

nu känner jag mig mycket gladare faktiskt, har varit på en joggingrunda och nu känns allt frid och fröjd igen!
men jag skulle ljuga om jag sa att det inte var blod, svett och tårar.. det började smaka blod i munnen när jag sprang, men då tänkte jag smart som jag är "varför stanna där?" då kom tårarna, och svetten rann kan jag lova! men det var skönt.

ikväll är det 50 dagars på olles, men det skippar jag! nu ska jag banne mig få upp kondisen och sånt! vem vill se ut som en blåval på beachen i sommar? :( usch!

har även städat mitt rum och bäddat rent, samt duschat! jag längtar tills jag går och lägger mig! det finns seriöst inget bättre än en nybäddad säng.

har tänt lite ljus och sånt också, så jag tänkte ta fram boken även ikväll och läsa lite :)

ni får ha en fortsatt trevlig kväll allihopa, och sup lite för mig me ;)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?