Dagens funderingar!





Varför får man inte dricka kranvattnet helt plötsligt? dom hade tydligen sagt något sånt på radion, och varför blir jag då så sugen på och testa bara för att?

varför får man så ont i revbenen när man ligger på mage för länge? har jag för stora revben?

vem är det som väljer ut sveriges 100 sexigaste kvinnor på slitz varje år? jag tycker alltid att ettan är waaay mycket fulare än alla andra 99 stycken. (no offence)

varför kan inte färgen som man får när man solar hålla hela livet? och varför uppfann dom solariet om det nu är så farligt?

 

kelli

dom visste nog inte hur farligt de var med solarium, som med cigg, de visste man inte heller var så farlig o dödligt som de är. there u have it :p

 2009-10-20     17:22:14
Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Vad tycker du om H&M´s nya klädkollektion , är du också kär i något plagg som jag ?:)

 2009-10-20     18:19:53     http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
sabi:)

via någon anann kommer inte hig vem just nu ;)

 2009-10-20     19:29:21     http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/
mija

det är svin influensa bakterier i vattnet, det är därför. mmmm.

Jag har också för stora revben, gör massa ont när man ska stiga upp om man legat på magen.

det är jag som väljer ut dom 100 sexigaste. DET ÄR FAN INTE NÅ LÄTT JOBB. så hacka inte på mina val :(

o färgen hålls inte på kroppen så länge för att du åmar dig mot Jimmy så mycket.



sådärja, nööööjd ?

 2009-10-20     21:15:15     http://miamariannejaako.blogg.se/
Anonym

asså knark finns ju, det ät farligt och droger och de, sen solarium, det finns ju, men allt är bara för pengarna. dom bryr sig ju inte om det är farligt, dom vill ha pengar

 2009-10-23     13:46:51
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?