when it's all said and done

min mage kan förväxlas med en stoor ballong just nu, åt en massa av min hemlagade mat nyss, idag blev de kycklinggryta å ris! tillåme jag kan laga mat när jag vill.

ikväll blir de bara att göra klart projektarbetet, ser verkligen fram emot de..eeeeller kanske inte.
sen får jag se till och ta tag i mina sovrutiner, vilket jag sagt i ungefär 2 månader nu men de håller inte å vara uppe till 5-6 varje natt å sen sova i skolan, usch vilken ångest!

nu ska jag joina nina å kolla på trasdockan michael jackson, hon påstår att han tydligen är bra. varför har jag en känsla av att jag antingen råkade slå till henne i huvvet med stekpannan när jag lagade mat eller att hon har gått och blivit hörselskadad?

over and out, peace

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?