if I were a boy..

jag lovar det är MINST -30 ute, det borde seriöst inte vara lagligt å ha så här kallt!
vi var nyss och handlade, som vanligt å jag höll typ på dö.. näe jag ska ha dedär körkortet, det kan jag lova.

igår blev det massa film och bus, helt okej tidsfördriv..
och ihelgen blire dock mera lugnt, ska besöka gymmet 24/7 och kanske blir lite tid över i pullinki med tjejorna å massa snowboard mys!

nej nu ska jag firra bort dom där 157625 arbetsuppgifterna jag har innan jag drar iväg på praktiken! PANIK var ordet...

gissar att min hoomie hittade sin borttappade skolgrejs eftersom hon hoppar runt som en jävla påtänd hartand i lägenheten å skriker? tror nästan fallet kan vara så..

aja, åter till arbetet! over and out

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?