love locked down

yo! sitter och försöker få klart mitt PA arbete men det går väll sådär, allt annat är ju såå mkt skojigare! har suttit med arbetet hela dagen men då och då har jag varit på massa andra uppdrag!

helgens bravader kan ni läsa på ninzas blogg www.naimi.blogg.se ; ) fulla var vi, och skoj hade vi!

less jag blir, får inte lyssna på vad jag vill när min roomie är känslig som en jävla guppi som börjar lipa dirket jag lyssnar på en lugn bra låt! näe mera hörselskydd åt folket vettja!

näfan dehär med bloggar är överskattat! nu ska jag gå och göra min avancerade maträtt, nudlar med kycklingsmak.. vi är så påhittiga när det gäller mat, igår var det nudlar med biffsmak! over and out


så generös som jag är slänger jag in en bild på karatefyllan från juldan.
Alex

Du får väl bjuda på nudlar nån dag;)!

 2009-01-20     02:01:20
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?