update.

Du heter: casandra
Smeknamn: caas,cassie,sassy, osv
Låt just nu: you better die young
Om du röker: näääe, gör jag väl inte?
Beroende av: sniiiaaaous, för tillfället
Favoritkaraktär(er) i bok: eh, jag läser inte ;o
Vem behöver du mest just nu? alla jag saknar
Vad tror folk om dig? fråga dom?
Stämmer det? kanske
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen maybe?
Vad säger du för att imponera på någon? fan va ful du är
Hur imponerar man på dig? beror på vem de är ; )
Brukar du skratta för dig själv? kanske ;$
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? yeah, call me när du har tid honey!;D
Vilken är din favoritmålning? say whooot?
Vart bor du ? överallt och ingenstans
Trivs du där: vart sa du nu?
Äger du några converse: aa, det gör jag!
Brukar du bli full: om jag brukar!
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk mot något: näe
Har du haft sex idag: eh, näe
Nästa mål i ditt liv: ta kortet!
Hur svarar du i mobilen: hallå..
Vem ringde du senast:  gurran mob ; )
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: sry, men jag minns inte ;p hähä

Antal sömntimmar inatt: inga ännu
Sov du ensam: har ju inte sovit ännu jö
Tycker du om din pappa: vem gör inte?
Brukar du komma i tid: haha, beror på vars jag ska, oftast inte ;s
När mår du bra:  always, nääästan
När blev du fotad senast: ja vet inte?
Hur känner du dig nu: liite trött bara
Vanligaste färg på dina kläder? massa olika färger
Vad tycker du om fötter: kan ju vara bra å ha om man vill kunna gå iaf?
Är du smart: höhö, har väll mina ljusa stunder
Är du aktiv i skolan: när jag måste ;o
Vad saknar du: olika saker
Hade du en bra kväll igår: ah säkert
Favorit dryck på morgonen : vatten eller juice
Rakar du benen: avisst
När brukar du gå och lägga dig: nu för tiden, 8-9 på morgonen?
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon idrott: näe, får man räkna med gym1?
Vill du hellre ha mail än brev: mail : )
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: näe, du får gå förbi igen
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: olika
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: nära & kära
Är du nöjd med ditt liv:  inte fullt ut...ännu ;p
Om inte, vad vill du ändra på: det återstår att se
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: men va, vadå stil?
Vad gör du i morgon: jobb, säkert träning?
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?