party like a rockstar!

shiiiiet vad trött jag är, har håll på å somna MINST 10 ggr inatt! tyngsta natten ever!
aja, har fått gjort en massa iaf å även massa redbullmissbrukande, inte så otippat?

idag var jag på stan med anna å shoppade lite nödvändiga onödiga saker å fikade på pause i typ 2 timmar, chillzor! tror vi snackade om åre typ 90% hähä, vi har planerat en massa skoj ; ) mest troligt blire  på måndag vi drar till åre å styr upp lite grejer, fast först måste hon bränna en partyskiva, annars gåre ju inte ;p OOOOOM jag längtar!

och nu är det bara 3 nätter kvar sen åker vi home å då är resten av tha family där! blir även discobowling på lördag, sweeeet!

näe nu ska jag göra lite nytta sista 50 minuterna, sen till lägenheten å sleepa! kanske orkar mig till gymmet ikväll me?
over and out

btw, bilden tillägnar jag till anna, nu vet du hur ed hardy märket ser ut ; )

Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

 2009-03-05     16:19:41     http://egosidan.blogg.se/
Anonym

yeepp, och jag har redan gjort två förslag. den borde vara klar någon gång till veckan, jag mailar dig då!

 2009-03-08     10:54:23
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?