nejtack!

ah, jag tror ni förstår idèn när ni ser bilden där nere.. jag säger iaf eh, nejtack!

kel

hahahaha fan va cooolt!!!!! om man har en sån kan man använda pissoarerna på krogen :D:D

 2009-02-13     00:01:28
mamma kirsi

hur långt skall det gå,i alla årtusenden har vi kvinnfolk klarat oss utan det förlängda urinröret,f..n vad hemskt att se ut som en karl när man pinkar,jag säger oxå NEJ TACK(ALDRIG ,SKALL JAG TILLÄGGA,vi får fortsätta dra ner brallorna i dikeskanten och göra som vi brukar...kramizae mamma..JOBBA HÅRT så att du får sommarjobb...

 2009-02-16     22:59:37
mamma kirsi

hur långt skall det gå,i alla årtusenden har vi kvinnfolk klarat oss utan det förlängda urinröret,fn vad hemskt att se ut som en karl när man pinkar,jag säger oxå NEJ TACK(ALDRIG ,SKALL JAG TILLÄGGA,vi får fortsätta dra ner brallorna i dikeskanten och göra som vi brukar,kramizae mamma,JOBBA HÅRT så att du får sommarjobb.

 2009-02-16     23:03:51
Crawfoord

Haha tror ni klarar er utan dom va?

 2009-04-11     15:52:07     http://onesimplecrawfoord.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?