when I say jump you say?

klockan är 04.39 och jag är fortfarande vaken, lika bra å inte sova alls inatt!
jag ska ju lix ändå börja duscha o de snart, sen blire bussen hem mot östersund, ska bara slänga in väskan hemma och sen ut på stan och shoppa lite grejer till nyår ; )

på torsdag åker jag och brudarna till åre för att göra stan osäker ännu en gång.. blir kanoooooners!

malå är ju rätt mysigt på något konstigt sätt, men jag saknar ändå stan o de!

näe nu ska jag fortsätta göra ingenting och tagga inför bussresan med en nutrilett som smakar bäverhjärna!

sov gott alla små tomtar!


JENNY

hej!

jag har några tjejer före, men jag kan återkomma? :)

 2010-01-02     09:36:05     http://gucciime.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?