so what..I'm still a rockstar

egentligen borde jag inte skriva något inlägg idag med tanke på hur irriterad jag är på allt och alla.. Jag var på AF tidigare på ett sånt där jävla möte som man inte fattar något av, satt där med armarna i kors och suckade högt ett flertal gånger!

sen när jag kom hem la jag mig och vilade i ca 1h och vaknade upp med sprängande huvudvärk...looovely!

vilken hääääärlig dag vi har idag idag idag..

min spotify fungerar inte heller, vilket den inte har gjort på sådär en vecka nu... och inte en jävel vet vad som är fel?

äh jag borde nog sluta nu... tangentbordet håller nog inte om man ska hålla på slå det hur många gånger som helst!!

I hate
You hate
I hate
You love me



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?