Prio #1

Jag kan härmed komma med den glada nyheten att jag inte är arg längre!
så nu behöver ni inte vara rädda mer..

Man blir glad av att kolla på AFV, när mamma springer runt som en yr höna i hela lägenheten med dammsugarn i största hugg så kan jag inte annat än le åt henne, syster #1 med familj är nämligen här om ca 1,5h..

Och plötsligt slänger hon ur sig med lite anfådd, flåsig men ändå snäll röst "du kan väl åtminstånde städa upp i ditt rum lite grann?"

Då slog det mig att det gäller och prioritera saker och ting här i världen.. Om jag drar igång och städar rummet nu så kanske jag inte skulle orka med en kvällspromenad ikväll?

Och så tokigt kan det ju inte bli.. Så jag puffar till kudden i soffan lite och slänger på mig en filt.
Nu kopplar jag på lazy mode en stund!

mamma

hahaha...mamma i högsta hugg med dammsugaren,,,

 2009-12-27     15:05:00
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?