baby be a simple kind of man

har kommit hem efter ännu en dag på praktiken! är sjukt trött, men om jag vilar nu så kommer jag missa både DH och nattsömnen!

har kommit på en grym jävla tattoo som ska göras på revbenen, ska bara kika in på en tatueringsstudio och kolla upp lite priser osv :) blir nog kanoners dedär!!

Fick även hem AVIet idag där det stod att mitt körkort har kommit, hinner dock inte hämta ut det i veckan troja.. går ju praktik varje dag till 5, om jag nu inte smiter iväg på lunchrasten på fredag =)

har även tänkt fixa till mitt råttbo till hår, kommer bli sweet!

om ni har lite tid över så kan ni ju lyssna på shinedown - simple man (acoustic version) den är vacker ♥

HOFFMAESTRO - highway man är oxå härlig!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?