alla dessa funderingar

blir inge jobb idag eller imorgon, jag känner verkligen att jag måste prioritera pluggandet just nu! (bortsett från att jag skriver nu då)

men blir nog jobb på fredag ialla fall, hade jag inte behövt plugga så hade jag lätt jobbat varje gång jag blivit tillfrågad :)

på tal om något helt annat så förstår jag inte vad som har hänt med mig, jag har inte ätit "riktig" mat på flera dagar, min matlust har försvunnit nästan helt och jag ligger uppe sent på nätterna och tusentals tankar flyger igenom huvudet.. VAD vill jag göra? HUR ska jag göra för att klara det? Jag vill så mycket men ändå är det något som hindrar mig, är det FEL?

ja som ni märker så tänker jag alldeles för mycket!! Igår såg jag mama' och papa' de senaste johan falk filmerna och jag måste bara säga att....jag tror jag är kär i Frank Wagner, vilken kille alltså :)

hade inte så mycket mer att dela av mig med just nu, men jag vill passa på och tacka för att du finns Anna, vad skulle jag göra utan dig?

over and out



anna

tycker om dig!

 2009-11-24     13:08:05     http://heytatlim.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?